Onsdag 29

Nu kommer det en liten uppdatering från helgen :p

I fredags så åkte jag mamma och Sara till Bollnäs för att kika på brännbollsyran, såg några riktigt snygga vurpor som dom gjorde hahahah. Var där i några timmar och sedan bar det av hemmåt.
Hann bara duscha för sedan var det dags för att åka upp till Roren på Fille och Pamelas fest. Hade väldigt roligt där, dock så hände det väl lite saker men det är smällar man får ta.. Fick skjus med Amanda hem till Sara på natten :)

Lördagsmorgonen var slitsam men det gick över när klockan började gå och då var det bara att göra sig iordning igen för att åka till Bollnäs så parken och crusing. Mormor skjusade mig och Fille hem till Sara så hade vi en liten förfest där hemma på tre personer först haha. Sen fick vi skjus med puppi och Micke ner till Bollnäs. Gick upp till en lägenhet där Saras pappa var och hade sin svensexa så där stannade en stund innan det blev dags att gå till Parken. Där inne blev vi hela kvällen, dock så tappade jag bort tjejerna men hittade Mamma och Jennifer som jag sprang runt med i jämna mellanrum ;p 

I Söndags så orkade jag inte göra någonting, låg hela dagen men halv ett på natten åkte jag och hämtade Fille i Vallsta och sedan sov jag hos henne i Arbrå :) 

I måndags så var det Grillnatta, så jag Fille Sara och Fanny åkte ner mot kvällskanten :) Träffade på några från klassen, underbart! 
I Bollnäs strosade vi runt i någon timme innan jag Fille och Fanny åkte till Vallsta och Sara åt andra hållet. I Vallsta hamnade vi hos Fanny och hade en fin konversation hahahahah och sedan spelade vi barnspel, Ali Babo ;D
Sov även den kvällen hos Fille :) 

Igår satt vi hos Fanny hela dagen och passade småbarn :) bestämde oss för att grilla så jag och Sara fick gå och bära på en grill och sen var det bara att grilla, mycket gott var det. 
Spelade lite spel och Wii innan vi bestämde oss för att busa. 
Blötte ansiktet i vatten och rullade i mjöl, tog på oss svarta sopsäckar och sprang ut på Vallsta haha ;D  
Vi avslutade kvällen med en verklighetsbaserad skräckfilm som jag trodde skulle vara jätte läskig så jag satt med händernsa för ansiktet i stort sätt genom hela filmen men märkte i slutet att den inte hade varit så läskig ändå haha.
Jag och Fille sov över hos Fun :)

Nu blir det en dusch och sedan åker jag säkert mot Vallsta igen :)

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0