Söndag 19 - E.Paai 18

Nej idag är det ingen vanlig dag, för det är Ewelinas födelsedag hurrrra hurrra hurra! Och eftersom att E.Paai fyller år idag så betyder det också att det bara är 100 dagar kvar innan jag fyller år haha.

Min fredag började med en cykel tur till Vallsta och sedan vidare mot Orbaden med Sara och Fille :) Tog mitt första dopp för sommaren(!) och efter ett tag började vi cykla tillbaka till Sara. Tog oss upp till pizzan och åt, till slut kom Karro med så vi åkte tillbaka till Sara och spelade lite kort och hoppade lite studsmatta haha. Varmt som det blev bestämde vi oss för att bada ännu en gång och tog oss ner mot ljusnan nere vid Sara, doppade oss en stund och sen cyklade vi mot båtbryggan och bara mös :)
Sedan hamnade vi hos Sara igen dock bara jag sara och fille men det stoppade oss inte från att fortsätta spela kort. Huvudverken som jag hade haft sen vi satt på pizzan blev bara värre och värre..
Bestämde med Karro att vi skulle komma upp till henne så vi tog cyklarna och tog en jobbig omväg..

Hos karro var min huvudverk värre så vi tog nåt att äta och det blev mycket bättre, men när vi bestämde oss för att gå till en bro så började huvudet igen.. Det slutade med att jag låg i Karros säng och mådde illa av smärtan i huvudet medanst brudarna sminkade sig så fint hahahaha.
Mamma fick iallafall hämta mig och när jag kom hem kunde jag äntligen ta en alvedon och det var så hima gott! (Jag tar brustabbletter). La mig i sängen och somnade.

Igår, lördag hamnade jag på stranden igen. Men denna gång med mamma och Linda i Galven, tror till och med att jag fick färg på mig :) På kvällen låg jag bara i soffan och kollade klart på One tree hill.

Idag är det söndag och Prison Break säsong 2 är nu min nya drog, så medanst jag har legat och kollat på det har Lars-Göran fixat min moppe, tack!

Även Grattis till Sara på namnsdagen!

Puss
F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0