Torsdag 30 - natt

Idag har det varit en åk dag, fram och tillbaka mellan Arbrå och Vallsta, det är nästan så att man börjar lessna på den där jävla 83.an.
Hamnade hemma hos Fille en stund innan vi åkte till Sara. Sen åkte jag hem för att äta god mat med mamma och lillebror som jag trodde men han var ute på.
Tog mig ner till Sara ännu en gång och där satt vi, jag Sara Fille Elin Sofia och Amanda. Ett helt tjej gäng med konstiga sms från Saras sida, alltså mycket sjuka sms hahah. Fille ställde sig vid spisen och gjorde hamburgare.
Åkte till Fanny och där började hon och Fille spela Wii, jag tycke dock att det var roligare att se dom spela mot varandra så ett spel var jag med på sen gav jag upp hihi.
Åkte den där jävla vägen tillbaka hem och nu ska jag bestämma vilken film jag ska somna till inatt :)

Imorgon är flickorna bjudna på fest så jag tänkte att jag kunnde umgås med B och J, men vafan då kom jag ju på att dom har åkt upp till Linnéas stuga..Välidgt onödigt. Så jag får väl hoppa på cykeln och ta mig dit då eftersom att dom tycker om mig så mycket, haha.

justja, tog iallafall tag i att dammsuga mitt rum idag dock så struntade jag i att damma, måste ta en sak i taget. Så nu snart ska jag gå och lägga mig i min ny bäddade säng som står på mitt rena golv. Äntligen kanske jag börjar sova normalt igen, man kan ju alltid hoppas.

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0