Lördag - 13

Idag är det två kompisar som fyller år, Bästaste bäst och Jepser ett stort jävla grattis! :D

Igår fick vi sommar lov och det firades med en liten fest hos Fille. Kortspel, en försvunnen sko, det gamla vanliga och en vurpa på Esplanaden är ett bra sätt att beskriva min kväll på haha. Kom hem halv fyra med mamma och vaknade imorse halv nio helt död för att åka och dansa..
I regn stod vi där med 11 dansnummer och det var nästan en liten step up 2 känsla.
Tog mig hem och la mig på en gång, somnade helt otroligt och vakande med att mamma ropade att det var dags för att äta pizza, mums! Somnade om efter det och vaknade runt sju. Nu får jag hålla mig vaken i någon timme och lägga mig på riktigt sen.

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0