Måndag 22

Idag är det Lillebror Edwins födelsedag, redan 2 år!
Pratade med pappa och han berättade att Edwin hade blivit av kastad av en häst haha. Sen fick jag en bild av Erika när han och lillebror Linus åker karusell, mina favoriter!

Pratade nyss med Mell och hon hade redan börjat packa till PL och trodde självklart att jag var klar eftersom att jag har stressat så mycket om det ;) hehe men jag har då inte ens börjat!

Äntligen fin väder ute! Gick ut och satte mig i en timme tills molnena kom, klarar inte heller av att bara sitta i flera timmar så tråkigt.. Men snart kommer mamma och då ska vi åka och städa, näst sista gången nu förhoppningsvis! Sen ska jag leta upp brudarna och umgås med dom någon timme innan jag verkligen måste lägga mig i tid ikväll. Måste vara uppe med tuppen imorgon och dra till Hudik med familjen..

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0