Onsdag 3

Jag är förjävla dålig på att updatera dom här dagarna inget speciellt har hänt bara tandläkarn och konstiga Karin dagar, allt är som vanligt på Heden.
Idag slutade vi iallafall efter ett, skönt! Gick på krokanen med brudarna och sen åkte jag hem och la mig och kollade på Prison Break, mums! Men nu tänkte jag försöka ta tag i städningen i mitt rum men jag skjuter upp det igen eftersom att jag kom på en sak att göra men för tillfället har jag glömt bort vad det var..

Imorgon har kusin Emelie bal så då ska jag ta och knäppa några fina kort på henne och hoppas att vädret blir bättre än vad dom säger att det ska bli..
Sen är det nästan helg och jag vet inte alls vad jag ska göra förutom på söndag yippie!

Puss
F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0