Söndag 14

Jag har redan blivit besviken på detta sommarlov och det är enbart vädrets fel än så länge.. Imorse vaknade jag av att det regnade, trodde att det skulle bli översvämmning ett tag.
Hade också fått ett lustigt meddelande av Britta som hon skickade i sömnen så jag gjorde nästan samma sak tillbaka till henne, ett gott skratt fick jag mig när hon förklarade allt haha.

hittade en bild på hälsinglands blogg från dansuppvisningen i igår :)


Imorgon ska jag och mamma tydligen åka och städa igen, känns verkligen inte så lockande men efter det så är det bara två gånger kvar och sen kanske jag äntligen har orken att städa mitt eget rum igen..

Och det är bara 10 dagar kvar tills vi ska på Peace and Love! - Nu börjar min räkning.

Puss
F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0