Söndag 21

Vilken underbar helg! Midsommar var så lyckad, bröllopet var så himla fint men mina bilder blev inge bra.. Efter bröllopet drog jag hem till DH med han och Martin innan vi åkte till byggdegården. Väl på byggde blev det god mat, mycket prat och fika sen drog vi ungdommar mot Arbrå en sväng innan det blev dans ;)
Jag och Karro tog cykeln mot Arbrå medanst resten åkte bil mot Bollnäs. Hamnade hos Kristian en sväng innan vi drog oss ner mot Karro :D Väldigt mycket skratt blev det till slut och vid fyra drog jag mig hemmåt :)

Igår väckte Fille mig och fick mig att åka ner till henne, stannade där hela dagen med henne och Bea och på kvällskanten drog vi oss hem mot mig och Bea för att hämta kläder så att vi kune sova kvar :D Tog en tripp till Karro med och sen hämtade vi upp DH så gjorde han oss sällskap ovan på Rohdins :) Klockan tre inatt blev det silverfisk jakt.. Och vid klockan sex somnade vi äntligen haha.

Fyra timmar senare var det bara att kliva upp för att åka mot Falun på kalas :) Övningskörde från Bollnäs och även inne i Falun :) Var där och grattade Lillebror en sväng och lämnade andra lillebror med sen åkte jag faster och pär tillbaka hemmåt :)

Planerar en tidig kväller för en gångs skull hehe. 3 dagar kvar innan vi drar till PL! Och en vecka kvar tills jag börjar jobba..

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0