Torsdag 18

Får göra en liten uppdatering här hehe.
I tisdags (Brittas födelsedag) tog jag mig ner mot byn och hamnade med Karro Bea och Linnea. Bastade och pratade på en massa. Jag och Linnea fastnade även vid teven eftersom att det var säsongsavslutning på desperata hemmafruar, jag kan verkligen gissa mig rätt igenom hela programmet ;) Tog mig hem runt ett tror jag,
Igår, onsdag. Skulle ta mig till Alfta för att umgås med medianerna men eftersom att våra bussar går så himla olika så stannade jag hemma.. Övningskörde lite och åkte till byggdegården för att hjälpa till med bord och dukning eftersom att det är där bröllopsfesten blir imorgon, självklart ska jag lägga upp bilder från bröllopet!

Idag hade jag tänkt att umgås med medianerna iallfall och ta mig till dom men då kommer B och J hit istället :D

Puss
F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0