Torsdag 4 - Mell

Den efterlängtade dagen var här för en viss person, Melanie. Ett år äldre blir lillstumpan och ett stort Grattis är hon värld!

Idag var det inte bara Mells födelsedag som var i centrum tyvärr så var det mycket mer, betyg och bal. Betyget gick bättre än väntat i engelskan eftersom att våran vikarie skrämde upp oss rejält! Pirrig som jag var i magen och med tåren i ögat gick jag in i rumet och väntade på beskedet om betyget, jag har aldrig blivit så glad för ett G! Men nu är den här jävla kursen avklarad och jag är väldigt nöjd och stolt med mig godkännda betyg!

Vid fyra var det dags för bal, B Mell Sofie Martin och jag stod på plats i det ösande regnet och inväntade alla treor och en spreciell trea var min kära kusin Emelie :) Jag hade fått order att ta några fina bilder på henne och jag hoppas verkligen att jag lyckades få några. När bilderna är klara så kommer det nog upp någon här så att familjen utanför Arbrå får se :)

Tillbaka till Mell. Imorgon några tjejer till Rengsjö för att fira våran lillbrutta och jag hoppas att det blir en lyckad kväll som vanligt med det sällskapet!

Men nu är klockan halv elva och jag ska faktiskt lägga mig och sova plus att jag tar en luring imorgon hihi.

Puss
F

Kommentarer
Postat av: Mellbo ;)

2009-06-04 @ 22:35:00
Postat av: Mellbo ;)

Tagga morgondagen!!!

Sweet att det är min speciela dag :D

jag tror du inspirera mig för att skriva i min blogg :D få se hur de blir :)

Älskar dig söttis

2009-06-04 @ 22:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0