13?

Fredag och sista dagen i skolan denna vecka. Skönt! Idag är det inte vilken fredag som hellst, för det första är det fredagen den 13 och jag har ingen otur alls idag men Sofie har haft det, hennes mobil blev bestulen idag.. Så jävla taskigt! Hon hade sin mobil ute i jackan utanför matsalen och någon jävel tog den! Jag hade också min ipod ute i min jackficka men som tur var tog ingen den! Jag har bara tur på otursdagar.
Och idag efter skolan följer B med mig hem, så ska vi iväg till Karro en sväng ikväll och sen blir det hem och kolla på film med chips och dipp, mums. Imorgon bitti ska Britta och jag iväg och gymma.

Nu ska jag ringa Sofies mobil igen!

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0