17 - en dag, sista dagen.

Nu är det bara en dag kvar, en dag till hela media ska till Stockholm! Jag och Jenny har planerat platsen vi ska sitta på (samma som förra året) med våra kuddar och filtar och vårat godis hah. Ser verkligen fram emot resan och hoppas att jag inte somnar på ett studiebesök som jag  gjorde förra året, pinsamt!!
Så idag är det sista dagen i skolan för denna vecka, är ledig på fredag med så då ska jag försöka komma väg till gymet på morgonen och sen på kvällen ska jag nog umgås med bästa vänen! :) Och hennes ögonsten skulle ha fyllt fjorton år idag, grattis Piast.

Tycker att killarna kan bli klara med tidningen snart så att vi kan skicka iväg den men dom hittar bara en massa fel också blir det bara fel.. Men innan lunch måste den vara klar eller nåt sånt sa Karin. Se blir det tillbaka till verligheten med jobbiga lektioner igen, men aldrig mer en tidning!


Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0