27/3

Äntligen fredag och den här fredagen suger, hela dagen har gått segt.. Ännu segare blir det eftersom att jag inte har några planer för ikväll så det blir nog att kika på teve och äta gott med mamma. Sen så måste jag nog lägga mig i tid eftersom att jag och lillebror ska dra oss till Falun imorgon, får äntligen träffa min bebis!

Jag är iallfall nästan helt frisk nu, är fortfarande hes och lite förkyld men annars är jag pigg. Så på måndag är det skola som gäller igen men bara fram tills lunch, ska till tandläkarn ännu en gång och jag önskar att jag får ta bort den här skiten snart, det är ju ändå ganska långt kvar till hösten... plus att dom kommer säkert att skjuta upp det..

En sak som jag själv firar varje månad är att det bara är sju månader kvar till jag fyller år, tjejerna har rätt det är ganska långt kvar ändå..

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0