Dag 3 på Fridas sjuka resa..

Ja nu har det inte blivit mycket bloggande här precis som Sara säger, men det är för att jag varit sjuk eller för att jag är sjuk..
I fredags så var jag iallafall med Sara :) Åkte upp till hennes pappa och satt där med de äldre och drack lite vin och sen for vi ner på stan. Gick upp till Jimmys inte så hemtrevliga lägenhet och satt där och snackade som aldrig förr hah. Sen så tog vi en tur ner på max eftersom att Sara börjat käkat överdrivet mycket mat? :o och sen så fick vi skjus med Kickan hem :)

På lördagsmorgonen vaknade jag och var riktigt pigg, lite trött men annars så mådde jag som vanligt. Det blev bara värre och värre och tillslut så låg jag i min säng med feber. Hade en väldigt jobbig natt och på söndagen hade jag bestämt mig för att jag skulle må bättre men det gjorde jag tyvärr inte.. Fortfarande feber och ont i hela kroppen.. Halsen började också göra ont och lite hosta hade jag med. Så jag fick förbud till att gå till skolan på måndagen för mamma eftersom att jag troligtvis skulle må lika dåligt då.
Varför har mammor alltid rätt?
På måndagen var jag fortfarande lika dålig och jag som måsta till skolan fick vara hemma och nöta filmer, teve och serier. Somnade lite då och då och blev väldigt vimsig när någon väckte mig. Måste ha varit febern.

Idag så skulle jag också vara hemma från skolan, kände mig bättre när jag vaknade och hade nästan ingen feber kvar, men istället har jag fått hosta och snorar så jag är fortfarande inge pigg.. Tänkte åka och kolla på dansen eftersom att min feber äntligen är borta men jag får strunta i den. Måste vara hemma och vila upp mig..
Imorgon blir jag också hemma och jag hoppas att det blir sista dagen, jag som har tjatat om att jag aldrig blir sjuk och att jag skulle vilja det så att mamma kan ta hand om mig. Allt tjat lönar sig väl till slut men jag ska nog sluta gnälla över att jag alltd är frisk för det suger ju att vara sjuk!!
I tre dagar har jag varit sjuk, tre dagar! Jag som inte har varit sjuk sen jag föddes typ..

Puss
F

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dig <3

2009-03-24 @ 21:09:34
URL: http://melaniefuchs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0