Del 2

Ikväll har jag ägnat min tid åt teven, som vanligt den här veckan. Kikade precis på Let´s dance finalen och Magnus den jävlen vann.. Laila som var så jävla grym och som var värld vinnsten, tycker helt klart jag iallafall!
Nästa fredag så börjar ju Talang igen och som vissa vet så blev det programet en höjdpunkt för mig och Jenny när vi fick sitta ensama i publiken när BB x8, Nadja och Seth med flera övade förra året. Vi fick ju även sitta och kolla på semifinalen eller vad det var men vi skulle ju självklart hem till utsparken av tranan, hur kunde vi vara så dum egentligen? När vi fick en sån chans av Gunnar hah.

Sitter nu och lyssnar på en gammal underbar låt från när vi gick i åttan kanske, Black Eyed Peas - Pump It! Sommar låt till 1000!

Puss
F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0