Lördag 28

Idag lördag vaknade jag klockan nio(!) så mamma passade på att slinga mitt hår så nu är jag blond igen! Det blev väldigt ljust och det känns ovant eftersom att jag har haft en helt egen hårfärg i flera år nu.. Men nu är den helt okej tror jag :) Var även iväg och lämnade in min telefon innan vi for till Falun, så nu har jag världens häftigaste haha alldelses för mycket överdriv där. Nej men jag fick låna en jätte gammal Nokia telefon, med snake i!! Dock inte lika roligt som med 3310ns snake. Ska snoka runt lite här hemma och om jag har tur kanske jag hittar en bättre mobil så kan mamma låna den här tills min kommer tillbaka, som jag hoppas att den gör snart!!

Efter att vi gjort den lilla turen i Bollnäs så drog vi vidare mot Falun och Lager 157, det blev två trosor och en svart kofta (äntligen!) och tack pappa :)
För ett tag sen kom vi hem till huset, Linus spelar innebandy med Edwin och pappa kollar på dålig hockey och Erika vet jag inte om hon kommit hem än :p
Ikväll blir det iallafall att kolla på Robbinson och med inga lampor på eftersom att det är idag man ska släcka ner så mycket som möjligt.

Puss
F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0