Måndag 30

Idag var det dags för skola igen, har inte varit där på två veckor så det känndes som att jag var där och hälsade på heh. Gjorde svenska provet så nu är det klart. Gick inte hela dagen heller eftersom att det var tid för tandläkarn, så på tåget dit började jag skriva på svenskaarbetet så nu är det nästan klart med.

Nu sitter jag uppe i skogen långt bort från verkligheten, underbart! Ska nämligensova över hemma hos herr och fru Norfelt/Johansson, :) Så nu håller dom på att fixa med lite mat och då passar jag självklart på att uppdatera min dag.
Efter att dom ätit så ska vi ut en sväng, Jimmy ska nog ta en tur med skotern, jag och Sara ska väl leka old people med täckbyxor och allt för att kika när han rammlar av :)

Puss
F

Kommentarer
Postat av: F.Ceder

visst är de skönt att vara i skogen ibland ?:o;p hahahaha ;)

2009-03-31 @ 19:52:21
URL: http://fridaceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0