Rubrik

Nu är det redan i mitten av en ny vecka och jag är sjuk så jag har varit hemma från skolan idag. Den här dagen har gått väldigt segt fast att jag kollat på en utov dom bästa filmerna jag sett Benjamin Buttons otroliga liv. Jag älskar den filmen! Också har jag brännt två skivor, jag måste ju ha min älskade musik sparad tills jag blir gammal och grå och ska lyssna igenom all hårdrocks musik och känna mig väldigt häftig, hehe.
Som sagt det är redan onsdag och i måndags fick jag med mamma på gymet och det var värt det! Så nu ska vi börja gymma :) Igår så var det dans för min del och jag gjorde illa foten av någon konstig anledning och brände knät lite, smällar man får ta :p Så nu måste jag öva på dansen varje dag för att få den att sitta precis som den ska plus att vi vill hinna med att göra en till dans innan vi ska ha avslutning..

Ska kolla med mamsen om vi ska ta och baka lite ikväll och senare är det Greys på teven, jag bara älskar mina serier!

Puss
F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0