Söndag 29

Inatt var det ju tid för att ställa fram klockan, det betyder också att vi är hos pappa en timme mindre idag..
Som sagt, söndag och världens tråkigaste dag på hela veckan. När jag kommer hem så blir det till att plugga och till att kolla på mina älskade serier.

Men nu vet jag inte alls vad jag ska göra, glömde det som jag skulle plugga på hemma annars hade jag haft fullt upp nu.. Försökte också med pappa igår att få ta hem den här bärbara datorn, säkert ingen som andvänder den ändå.. Men jag får nog inte alltid som jag vill skulle jag tro hah. Har ju en dator hemma men det kan vara skönt när man ska iväg till nån att ha med sig en egen, som om jag ska upp till Sara och Jimmy, kan ju vara trevligt att ha med sig datorn ibland då. Men det får lösa sig ändå :)
Skulle också behöva en ny cyckel till sommaren, funderar på att byta in min mot en ny, en såndär "vuxen" cyckel med korg och pakethållare, perfekt att ha en sån i sommar :D

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0