Stockholmsresa 2

I tisdags så åkte vi medianer på våran årliga Stockholmsresa! Började med att jag och Jenny kämpade för att få samma platser i bussen som förra året och vi fick dom hah. Sen så stannade vi någonstans och käkade på donken, smakade inte så bra faktiskt.. Sen efter en stund så hamnade vi äntligen i storstaden och klassen fick börja med att shoppa medanst att ettorna och treorna var på sina studiebesök. Hittade det jag behövde, leggins , jeansleggins och en halv boddy hah.
Sen så vart det våran tur att besöka riksdagen och där hände det nåt för Mellis, dom tog hennes plunta haha. Men hon hade tur och fick tillbaka den sen :) Sen så vart det Cosmonova och besök på museum som faktiskt var lika bra som Modd sa. Men på Cosmonova somnade jag nästan hah, blundade lite för att inte börja må illa och jag var tydligen trött :p
Sen så blev det Zinken och vi blev ganska mycket besvikna.. Det var inte alls samma rum som förra året, dom var dåliga! Men vi gjorde det bästa av det och drog oss ut för att käka lite, hittade en bra resturang och vi fick i oss mat.

På onsdagen så började vi att åka på expressen, var bättre än vad jag trodde faktiskt. Skulle göra en egen sida till tidningen och min Jen och Filles vann! hah. Sen så for vi iväg på stan och jag hittade en väska, äntligen! Sen blev det sista studiebesöket och sen ännu en tur på stan haha.

Vid halv fem åkte vi äntligen ifrån storstaden men det känndes som att vi satt i bussen i över tio timmar.. Det gick riktigt segt..

Idag fick vi ledigt av skolan och det behövdes! Gick och gymade vid ett idag och nu väntar jag bara på att Sara ska ringa tillbaka för andra gången så att vi kan planera för ikväll, om vi fortfarande ska hitta på nåt, hoppas på det!! :)

Puss
F

Kommentarer
Postat av: lillsara

jaa :p mysigt att vi kunde hitta på något själv, som var alldeles för länge sen ! :p

2009-03-21 @ 16:56:35
Postat av: lillen ...

frida, nnu tycker jag du blivit tråkig, du skriver ju aldrig blogg ju :S

2009-03-24 @ 08:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0