Del 2

Snart är klockan tolv och då ska man ställa fram tiden, nu blir det sommar tid och då kanske det äntligen kan bli riktig vår! Jag vill spela kubb på medialektionerna och jag vill äta glass!!
Men snart så är det april och den månaden kommer nog gå fort. Jag ska fira Sara, mamma och kanske Karro :) Sen så är det ju långfredagen och även sista april. Vi har nog till och med ett lov någonstan också haha.

Känner mig faktiskt ganska trött vilket är ganska konstigt eftersom att klockan bara är elva. Så nu sitter jag med pappas bärbara dator i knät i min säng, i min säng som jag inte sovit i på över ett år kanske. Granne med lillebror Edwin som nyss vaknade av någon bebiskonstig anledning. Hoppas att han inte väcker mig klockan sex imorgon bitti :)
Imorgon är det också hemfärd för mig och Linus, sen på måndag så får jag ju träffa pappsen igen eftersom att det är tandläkar time, kunde egentligen tagit ledit från skolan och sovit kvar här en natt till men tänkte på det för sent och det kan ju även vara bra att gå på två lektioner eftersom att jag missade så fruktansvärt mycket i veckan..

Har också bytt mobil igen, har fått lånat en av pappa och Erika. En samsung, mamma har också haft en sån förr men hennes lucka föll av eller nåt sånt. Hoppas att det inte gör det på denna.

Ikväll har vi iallfall ätit pizza och det var det en liten kille som blev väldigt lycklig över, åt av allas pizzor gjorde han med och Linus var helt säker på att han gillade hans pizza mest, tss säger jag bara :p Sen så kikade jag och Edwin på Emil i Lönneberga. Han älskar verkligen dom filmerna! Men blir rädd när pappan blir arg och när dom bråkar och slåss haha.

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0