V.1 Dag4

Onsdag -
Jag vaknade och upptäckte att jag var feberfri, en härlig nyhet om jag själv får bestämma! Men fortfarande inte friskt, är helt slut i kroppen och blir anfådd av att gå upp för trappen..
Idag när jag hade mitt dagliga samtal med Sara så gick jag iallafall ut för första gången sen i fredags, i tio min ungefär heh.
Jag har också försökt pluggat lite idag men jag kan ingenting när jag är sjuk.. Sen när mamma slutat jobbat så åkte vi till frissören så nu är mitt hår fint igen! Ska sliga det någon dag med, min nurvarande hårfärg blir bara värre och färre för varje gång jag tvättar håret..

Hörde idag att B har blivit förkyld och nyss av Jen att hon fått ont i halsen, hallå?! jag är snart frisk och då ska ni bli sjuk? Skärpning nu tjejer!
Dom fick också ett ganska fint och eget uppdaterings sms av mig, tyckte dom var värld det :) Berättade också att jag blir hemma hela veckan ut. Alltså inget naturprov för mig!! Tur eftersom att jag inte kan plugga nåt.. Jag som kan det i vanliga fall!

btw - Snygg Olle fyller 18 idag, ett stort Grattis! :D
och imorgon blir en liten lite äldre!!

Puss
F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0