Fredag 1

Väldigt lyckat väder på den första dagen i maj måste jag säga och vi vaknade klockan åtta imorse av värme och trånghet, fyra stycken ska inte sova i en säng..

Gårdagen började med att vi satt ett gäng nere på stranden nere på Orbaden, spelade fotboll grillade badade och började dricka smått. Sen tog vi oss upp för alla trappor och hamnade vid vikingahuset fortsatte med fotbollen och det lyckades bli två vurpor, fina vurpor måste ju också sägas! hahah.
Blev kvar där uppe hela kvällen, det kom lite fler folk och herr blå kom också förbi en sväng.
Påvägen hem stannade jag Fille och Karro vid Jimmys bil och skrämmde dom tre sovande killarna där inne, hehe. Tog med oss dom till Arbrå och fortsatte med drickat där eller vi tjejer iallafall.
Sen somnade alla, två på soffan och fyra i sängen..

Idag har jag iallafall tagit bort mina stygn på ryggen och det gick otroligt bra lika så gick övningskörningen, börja kunna det där nu :)

Imorgon har jag planerat in lite party hemma hos Mellanbellan denna gång och jag ser fram emot det! Sol mat och alkohol kommer nog min lördag gå ut på, underbart!

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0