Fredag 15 - Discogymmare!

Äntligen fredag och det har varit en sån bra dag hittils! Var lediga idag eftersom att det är Heden på stan så vi hade inga lektioner, tack och bock för det. Men jag och brudarna tog oss ändå ner till Bollnäs för att kika på esteterna när dom hade dansuppvisning och gud så duktiga dom är! Kollade också på es08 när dom hade sin viskonsert igen och sista låten/dansen är ju helt klart bäst! Fast för tillfället har jag glömt bort texten till låten så jag kan tyvärr inte skriva den här, irriterande!
Fixade också med storebrors födelsedagspresent eftersom att han fyller 22 om en vecka, hen kommer verkligen gilla min present ;) Kommer ut en bild sen när han har fått den :)

Ikväll kommer iallafall Britta hem till mig men hon kommer inte först halv elva så jag har ingen aning om vad jag ska göra tills dess förutom att jag ska slå en pling till Sara och sen ska lite plugg bli av.. Men sen får jag göra vad jag vill haha.

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0