Lördag 23

Nu är det den lördagen B har längtat och tjatat efter hela veckan men jag har fortfarande inte blivit helt taggad än men det kommer.
Klockan är inte ens tolv men jag och mamma har redan hunnit vara till Bollnäs och städat.. Så nu kan jag bara ligga och slappa fram till en tre fyra för då är det samling hemma hos Mell för ännu en tjejfest! Och denna gång får jag inte glömma kameran hemma, mobilen är tyvärr inte lika bra har jag märt haha.

I onsdags hamnade jag i Alfta på eftermiddagen och mot kvällskanten drog vi oss mot tranan och runt två drog jag och Sara oss hemåt, helt slut i kroppen åkte jag hem och hamnade mitt upp i ett lan med 5 små killar men jag hade tur och kunde somna iallafall. hehe.
Torsdagen spenderades enbart innomhus och en ganska tidig kväller tror jag, var lite sliten efter ondagen.
I går (fredag) tog jag mig upp ur sängen och åkte mot Bollnäs med mamma och Linda, köpte Fredriks present och en filt tll PL, hittade fina gummistävlar med men dom får köpas en annan dag haha.

Puss
F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0