måndag 11

Måndagar är alltid dom sämsta dagarna på heeeela veckan.. Och idag hade vi vårran redovisning i svenskan, tycker att det gick ganska bra och hoppas på att jag får det betyget jag vill ha!
Efter skolan så blev det fika med brudarna hann också göra lite plugg till naturen som vi har prov på nästa måndag.. När klockan blev stax efter fyra hoppade jag och min bästa vän på bussen hem och hem till Vallsta! Det gjorde min dag, saknar det där stället så mycket och det blev verkligen lite back in the days haha ;)

Snart blir det sängen för min del med en liten titt av Greys, mums!

Puss
F

Kommentarer
Postat av: Lillen

HAHAHA , verkligen lite back in the days ;p Jag vill verkligen att allt ska ordna sig nu vafaan ..

2009-05-12 @ 10:49:07
URL: http://lillsarajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0