Onsdag 20

Natten två år sen..

Just nu sitter jag i skolan fast att vi har sovmorgon till kl tio men det går ju inga bussar från Arbrå.. Jen sitter och gör prov medanst några av killarna pluggar svenska(!) så helt ensam är jag inte.
Idag är det sista dagen vi går i skolan denna vecka, skönt! Och det firar vi med utgång ikväll och vi håller tummarna för att jag ska komma in! Ska också hämta storebrors födelsedagspresent idag så att han får den när han fyller år på söndag. Tänk vad tiden går fort, redan 22 år..

Resten av långhelgen är inte riktigt planerad, imorgon tror jag att jag ska måla lite hos faster och på lördag blir det ferre hos Mellbo. En repris från sist hoppas jag på ;) Sen på söndag åker jag med familjen till Stockholm på kalas.

Nästa söndag är det också dansavslutning och biljetterna kan man köpa nu på bibblan i Bollnäs, så ni vet familjen.

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0