Söndag 10

Min helg.
Fredagen började med nationella i två timmar, fösta delen gick inte bra i sista minuterna kom jag på vad texten handlade om och jag gissade mig igenom hela provet typ.. Andra delen gick bättre bra det att jag inte riktigt hann med på allt men hoppas ändå att det ska gå bra. Sen på Åkes lektion försökte vi göra klart svenskan som ska vara klar imorgon..
Efter skolan följde jag och Mellisplutten med Britta hem, satt och pratade och åt en större del av tiden men tog även en promenad till Bs storebror och hämtade hennes cykel och Melanies talang är verkligen inte att cykla! haha vilken stjärna hon är! Vi tog halv tio bussen till Bollnäs och hann hälsa på Arbåfolken en sväng innan det bar hemmåt. När jag väl var hemma somnade jag fint i soffan :)

Lördagen blev en tidig morgon med en bilresa till Sandviken till äventyrsbadet med Sara Jimmy Ottilia och Hilma :) Badade i flera timmar och kände mig liten på nytt haha. På vägen hem blev det ett stopp på max. Kvällen spenaderades bara hemma framför teven med chips och dipp eftersom att alla vänner var borta på andra äventyr ;p 

Idag har jag pluggat lite på svenskan, måste öva på vad jag ska säga eftersom att jag har svårt med att prata högt framför folk.. och dammsög rummet lite med och det behövdes! Får städa mer en annan dag när jag har ork för det.. 
Snart blir det söndags teve och ett försök med att komma i säng i tid så att jag orkar med skolveckan igen :)

Puss
F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0