Söndag 31

Vilken underbar helg måste jag säga, ett underbart väder och ett bra sällskap och träning ;D

Efter skolan i fredags tog jag mitt pick och pack och åkte hem till Mell. Tog en cykeltur eller två cykelturer ner till Bollnäs, gungade, sprang en runda och åt nudlar. En jätte rolig kväll!

Lördagen bestod av rekord värme och vi var inlåsta på torsberg hela dagen eftersom att vi hade genrep och fick inte lov att gå ut pga larm osv. Men vi klarade av det tillslut haha. På kvällen tog jag min cykel och cyklade upp till Karro och efter ett tag kom Lillen med, satt ute i solen och bara mös innan vi åkte ner på byggdegården där det var party! Eftersom att jag var trött efter dagen och skulle upp tidigt cyklade jag hem innan tolv, dock kom jag inte i sängen först vid två hehe.

Idag var det uppe med tuppen som gällde, och morsdag är det med Grattis mami! Tog mig ner till Bollnäs ännu en gång och började med att göra ett steg fel i dansen haha. Smög in och kikade på hela föreställningen med Julia eftersom att vi dansat klart och inte hade nåt annat för oss. Senare under dagen var det dags att dansa igen, fast det gick mycket bättre den gången och jag och Julia bestämde oss för att kolla på föreställningen ännu en gång, danserna är ju så jäkla bra!

När avslutningen var slut åkte jag med pappa Erika och Edwino till Falun och ska sova här inatt eftersom att det är tandläkartime imorgon.. Ska också köpa mig ett par skor, mums!

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0