Tisdag 26

Väldigt dålig uppdatering här jag vet..

I lördags blev det iallafall ändrade planer, drog med Fille och Bea till Söderhamn på crusing och hade en väldtigt trevlig kväll!
i söndags så var det ingen vanlig dag för det var storebrors födelsedag, hurra! Tog mitt pick och pack (Linus och resten av familjen) och åkte till Stockholm över dagen på lite kalas, underbart att träffa resten av familjen!
Tog oss hem mot kvällssidan med faster :)

Igår var det skola som gällde och med solen på himmelen hade jag och Jennie våran egna idrottslektion, inte den bästa kanske men vi gör nog om den nästa år haha.
Jag B och Mell stannade lite längre på skola för att kolla på es07 när dom hade genrep av klassiska, jag och Britta satt den största delen och kommenterade, det gillar jag!
Efter skolan åkte jag och mami till Knåda och bytte ut min fina cykel mot en annan, en som är bättre för min rygg och som råkar vara mammas kompis Lindas gammla cykel, tänk vad världen är liten ändå hah. Så nu har jag äntligen en cykel med cykelkorg <3
Hade också fått ett paket igår från Nelly där min nya klänning ligger som jag ska ha på bröllopet på midsommar.

Idag gjorde vi ingenting innan lunch, satt ute och njöt i solen istället och spelade äntligen lite kubb! Tyvärr så tog det roliga slut när det var dags för lunch och efter det måsta vi verkligen jobba enligt Karin, men jag och Mell hann iallafall göra klart våran reklamfilm så vi fick sluta tidigare, B och Modd med btw hih.
Åkte hem i en timme och sedan tillbaka till Bollnäs och upp till Heden igen för den sista dansträningen, tiden har gått fort och för fort! Och på söndag är det redan dansavslutning och jag vill inte sluta med det här, ångrar verkligen att jag inte började tidigare som jag ville..

Men nu blir det lite plugg och sen desperatahemmafruar innan jag och B ska förhöra varandra på telefonen till provet imorgon..

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0