Tisdag 5

Idag gjorde klassen och  en liten del av torsbergs en liten resa till Gefle, gjorde ett studiebesök på högskolan. Efter så stannade brudarna kvar men för mig var det bara att hoppa in i bussen igen och åka hem till Arbrå och till en sjuk lillebror, igen.. Efter en timme var det bara att sätta sig i en buss igen mot Bollnäs för då var det dags för dans och den gick ju sådär..
Hjälpte mamma med städningen igen också innan det äntligen blev dags för att åka hem och hemfärden hamnade i regnet.. Snart så får det vara slut på det tycker jag!

Imorgon ska klassen tydligen göra ett besök på brandstationen och det betyder också att vi får gå lite längre i skolan imorgon men det gör väl inte så mycket antar jag.
Snart börjar DH och sen blir det nog sängen skulle jag tro :)

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0