torsdag 14

Idag är det ingen vanlig dag för det ärJoels födelsedag, hurraaa huraa hurra!

Den här dagen börjar nästan lika som i tisdags och det menas med att jag inte har något arbete att göra och ändå sitter jag här klockan åtta på morgonen.. Men förhoppningsvis så ska jag och Mellis börja filma våran reklamfilm så att vi blir klar med den nån gång hihi.
Idag går vi i skolan till fyra men tror att vi gör ett break vid tolv och kollar på es08 när dom har vi viskonsert och sen kör vi med individuellavalen.
Har jag någon tid över så ska jag ta en tripp på stan och kolla efter ett par efterlängtade skor (om dom finns kvar vill säga..)

Tog en tripp med faster till Gefle igår, fick äntligen med mig ett par byxor hem! Jag kan meddela att jag blev väldigt lycklig eftersom att jag annars har väldigt svårt med att hitta perfekta byxor.

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0