Torsdag 7 - Bra dag!

Ja den här dagen har varit väldigt bra måste jag säga!
Vaknade hos Sara runt sex imorsen och tog bussen till skolan och i skolan gjorde jag klart Oves uppgift och Karins med så då blev jag nöjd. Sen blev jag och Jenny barnslig och började kolla på Pokemon och Sailor moon, fina grejer det! Hittade lite gamla julkalendrar med från -95 som Jenny blev tokig i och jag minns den inte ens haha. Åkte och köpte lite godis - kanske mindre bra. Men sen blev det bild och jag gjorde en ganska fin fågel, eller som Jenny sa: Den bästa du gjort som jag sett- nåt sånt sa hon plus att jag fick reda på att jag får VG i betyd på bilden! Ett svagt vg men ändå det är ett VG :D
Engelskan började och jag började ladda för muntliga nationella med Melanie, tränade i en kvart och sen pratade vi på ganska bra, hade sagt två svenska ord som jag inte viste om haha och där fick G+ nöjd där med! En bra dag måste jag säga!
Nu ska jag ut och mysa med Fillepille!

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0