5 Nov.

Oh happy day, det är snö! Så jag tog på mig uggs och vinterjacka, ett mycket bra val om jag får säga det själv.
Just nu håller jag på att ta reda på fakta om legenden Bert Karlsson men smyger ändå runt och fipplar med mitt projektarbete. Har lyckats fått klart en bild, dock kommer jag måsta fixa till den mer sen eftersom att man aldrig blir klar enligt Karl. But I dont care.

Det går fortfarande inte att ladda upp bilder, ni får helt klart vänta med att se hur mina stol bilder ser ut, hiih.
Idag ska jag även fixa klart mitt rum, tror att mamma har lessnat med att ha alla skivor och skrot ute på vardagsrummsbordet.
Jag ska även simma med Addis en sväng erfter skolan, om kroppen tillåter det såklart, så snälla kropp var på min sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0