6 november, fredagsmys!

Shiiiiit vad Torsbergs datorer är sega! Men jag lyckades få ut mycket fakta om två folkmord, dock vet jag inte om jag kommer orka läsa allt.
     När skolan äntligen är slut för dagen åker jag med Addis till gymmet sedan kanske vi skulle till Bollnäs och träffa dw om inte planerna har förändrats. Framförallt så ska det bli en tidig kväller, jag ställde om klockan tio min imorse, då är det illa. Jag måste få sova!!!

Fick också ett inte så roligt besked igår, Lars-Göran mormors pojkvän ligger på Gävle sjukhus. Han har fått en hjärtinfarkt. Bara hoppas hoppas att han klarar det!

Nu ska jag har fredagsmys med mina stumpilumpor, det kallar jag great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0