Lördag 7 November - Björn 18 år!

Både jag och Jen upptäckte på idrotten att vi fick ont på rumpan, och idag har jag träningsverk på hela röven! Även armarna. Enbart för att jag gymmade ytterst lite igår och även tog en promis fram och tillbaka till ica, som även firade 40 år!
Hade ett telefon samtal med Mell i över två timmar innan Britta ringde och bröt det och mitt liv gick under när jag upptäckte att jag inte kan göra om youtub låtar till mp3 låtar länge, Pertan räddade en del av min kväll med nya låtar från Breaking Benjamins nya album!

Idag kanske B kommer en sväng och jag ska också till Saris och kika på hennes nya rosa mini dator, jag blev inte ett dugg förvånad över vilken färg den har..

GRATTIS BJÖRNIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0