3 oktober

Denna morgonen har jag stressat för mammas skull och nu när jag är klar har jag inte behövt stressa, onödigt.
Idag eller om tjugo min åker vi till Bollnäs. Ska lämna in min mobil och sedan kolla på innebandy. Pappas lag är här och spelar och Linus ska få hoppa in i Bollnäs laget.
Dock är  pappa inte här, han är på NHL, som att hocky är så roligt.. Fast han blev då jätte besviken över att han missar det, men det kanske kommer fler gånger.

Ja och jag ska lämna in min telefon igen, den brusar fortfarande så jag passar på att lämna in den innan garantin går ut. Så idag får jag leva med Erikas gammla Samsung men imorgon får jag förhoppningsvis låna en nyare av pappa.

Yeeeeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0