4 oktober

Igår blev det en nästan spontan Sara kväll. Vi hade ju planerat lite smått om att vi skulle ses efter att hon firat mormor sin. Halv åtta sprang jag ut i regnet i vinter jacka och uggs ovh hann med bussen mot Vallsta. Där spenderades kvällen innan skjusen hem kom.

Tog tag i körkortet idag igen på datorn men det är totat världelöst. Kan inte förstå att jag får så mycket fel där men inte på körskolan, jag blir lika galen varje gång!

Åkte också till Falun idag, pappa och Erika hämtade upp mig i Falun så körde jag nya bilen hem därifrån. Första gången jag kör 110 (även 120) och jag gjorde även mina första omkörningar. Pappa och jag har även suttit och kollat på bilar för mig, hittade några som var ganska bra för att vara en första bil.

Imorgon har jag planer, förhoppningsvis går dom som planerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0