1 September

Nu månad, och det betyder att vi kommer närmare hösten och vintern!

Idag var det program dag för torsbergsskolan så vi medianer drog oss mot Järvzoo! Vi gick och gick och såg nästan alla djuren. Men vargarna var nog häftigast, iallafall när dom ylade. Modd hittade också en kossa som hon blev bästis med, vars namn var Frida..

Det var bestämt att vi skulle åka därifrån halv tre men vi var ju klar vid tolv så stax efter halv ett åke vi hemmåt. Eftersom att klockan var så lite så satte jag mig ute för att måla en liten bit av staketet, jag hatar att det aldrig blir klart men det är väl mitt egna fel när jag är lat och inte orkar måla.

Nu ska jag plugga lite körkortsteori och svenska sen blir det bil bilbingo med mamma Linda och Karro. Jag hoppas på en stor vinnst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0