10 september - kvällskvisten

Kom på idag i skolan att idag är det åtta år sedan jag kom hem från cypern då vi hade varit där och firat farfars 60-års dag. Då var jag brun, jätte brun!

Idag efter skolan har jag målat klart nästan hela staketet, lite kvar som jag måste ha hjälp av mamma med så snart är det äntligen klart och jag har bestämt mig för att aldrig måla ett staket igen..
Försökte mig också på religionen som ska vara klar på måndag men det känns omöjligt, hittar ingenting om dom där jävla kykrorna och vad det nu är. Det är inte vanligt att vi medianer har så här mycket plugg som vi har nu, snacka om att vi är bortskämda.

Kikade på IDOL nu ikväll och det fick mig verkligen att skratta!
- Jag tycker att du ska sjunga för blommorna
- Nej! För då kommer dom dö!
Klockren kommerntar helt klart, hahah.


Men nu tror jag att jag ska rensa tankarna med lite Sex And the City och sedan lite körkortsteori, jag får inte heller glömma att packa idrottsväskan vi ska ju ut i skogen imorgon med karta och allt..

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0