17 september

Idag har jag varit mitt gamla jag, en pluggis!
Började dagen med att göra lite svenska innan jag tog bussen till Driver ännu en gång och gjorde klart B fasen!  Jäklar vad jag är duktig på det där med körkort! Sedan när jag kom hem satte jag igång skolplugget ännu en gång, så nu är svenska frågorna gjorda och jag har bara 200 ord kvar på historian. Jag är nog lite stolt över mig själv idag.

Imorgon ska vi vara tillbaka på skolan igen, 08.00 - 10.00, en perfekt dag! Har egentligen idrott med kl ett men vafan jag tror nog att jag ska skippa den och plugga körkort istället hihi.
Fille har också kommit hem så jag ska nog träffa henne imorgon, fast på avstånd och kanske utomhus eftersom att hon har en jävla influensa, totalt jävla onödigt enligt mig!

Nu blir det en fortsättning med körkortet innan jag ska lägga mig, upp tidigt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0