2 september - väggdansbok

Idag var vi tillbaka i skolan igen och fick nästan en chock när vi tagit oss upp för alla trappor. Våra fönster var borta! Vi har fått fula väggar istället så nu är det tragist och mörkare i klassrummet. Hoppas på att dom kommer att göra en snygg vägg, annars blir det nog en protest!

Dansen börjar också idag och jag är inte så speciellt sugen på det nu.. Hoppas att tjejerna från förra året är kvar så att det inte blir en grupp med småskitar och mig i, då slutar jag på en gång.
Det känns som att jag kommer att kunna ha lite träningsverk imorgon eftersom att jag inte har tränat på hela sommaren..

Har planer på att öppna körkortsboken men jag tror att jag ska vänta lite med det måste få i mig mat först, magen kurrar bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0