22 september

Idag är det sista ledia dagen för oss medianer, på torsdag är vi tillbaka i hus 116 igen.
Jag sov ut till elva idag, åt frukost och sedan började jag städa mitt rum. Jag lovar att det behövdes. Dammsög också resten av övervåningen och dammade runt Linus dator, det behövdes mer än i mitt rum. Sen tog jag tag i svenska plugget eftersom att vi har prov på måndag, men jag känner mig inte alls så motiverad att börja plugga seriöst för det än..
Snart blir det plugg igen, då körkortsteori och turism & resor.
Det känns att det är sista året vi går, suck..

Igår började jag kriga med min dator och kriget fortsätter idag, jävla skit sega skit dator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0