26 september - kväll

Nu börjar lördagen gå mot sitt slut, har varit uppe med tuppen idag eftersom att jag, pappa och Linus skulle till Stockholm. Det var flyttdags! Jag hade absolut den största uppgiften av alla idag, jag skulle vara hundvakt. Så jag har gosat mycket idag, tro det eller ej!
Halv sju åkte vi från Falun imorse och runt elva ikväll kom vi hem hit igen.
Jag lyckades se två älgar, två rådjur, kungens slott och ett skepp som hade tippat. Jag och pappa blev också stoppad av polisen, rutin kontroll. Även fast att pappa redan hade blåst innan vi åkte (för att få igång bilen) så måsta han blåsa där med, jag hade blivit totalt överaskad om han slapp göra det!

Nu ska jag lägga mitt huvud med huvudverk och sova en skvätt, viktig dag imorgon - pluggdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0