3 september

Åh vad jag behövde dansen! Det var nog en utav dom bästa lektionerna jag varit på, alla skrattade och bara toka, precis vad jag behövde för att få tillbaka mitt humör! Nu är jag taggad för dans igen.

Nyss när jag kom hem från skolan så hade jag fått ett brev från ljusnan. Ett grattis brev där jag kunde skriva om mig själv så att det kommer ut i tidningen, det skulle skickas in åtta dagar innan födelseagen. Men om inte jag minns fel så är det ju två månader kvar, det känns som att dom var lite för tidiga..

Ikväll när mamma kommer hem ska vi ut och övningsköra, plus att jag har lite plugg att göra innan.. Och imorgon är det redan fredag och då ska vi ha tjejmys hos Modd, efter längtat!

Knäppte lite snygga bilder idag med ;)
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0