fredagsmys

"snart är det fredagsmys, om det så är det sista jag gör!"

Den här skoldagen gick fort! Hade en timmes sovmorgon och sedan ingen lärare på Karins lektion så vi tjejer spelade spel, tetris <3
På idrotten fick jag springa runt med modden, hon lyckades med två vurpor men jag blev inte ett dugg förvånad haha.

När jag äntligen kom hem så såg jag att mamma hade hämtat mig bal klänning, jag hade nästan glömt bort hur den såg ut på bara en vecka.. Även fast att det är 8 månader kvar till balen så känns det ändå bra att ha klänningen fixad men ändå inte, för då vet jag ju att det är på riktigt! haha.

Ikväll kommer ju Fille hem så vi kommer väl att hänga i Vallsta, förhoppningsvis så hittar vi väl på något att göra men är lite tveksam över det. Men vi kommer att ha fredagsmys, helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0