God natt

Jag har som sagt en skada i mitt knä efter att jag åkt pulka när jag var liten och slog i det i en stolpe, värre blev det i vintras när jag bokstavligen gick in i en sten! Det har varit till och från med knät men nu har det varit bra fram tills idag.. Gick in mot stan medans jag väntade på att dansen skulle börja och då började det, det iiiilade i hela knät och gjorde ont.. Var inte med i början av dansen men till slut så hoppade jag in och kände inte av det, jävla skit knä och förstöra.

Efter dansen får jag vänta i 40 min på tåget men idag satt jag där i över en timme och väntade, det var 35 min försenat. Är det så jävla svårt att sätta in en ersättningsbuss? Men jag kom hem till slut och nu tänker jag lägga mig, ska upp till Driver imorgon igen. Känns skönt när man ligger i!

Justja fick också reda på att vi inte har några mediaämnen fram till tidigast nästa torsdag. Det känns som att vi kommer att få plugga skiten ur oss sedan.. Det är tufft att vara student 2010. Åh vad fint det låter,
Frida Sötnos Ceder - Student 2010

Fy fan god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0