kvällstvisten.

Jag åkte med mamma och Linus till Bollnäs ikväll för. ninus hade träning och jag skulle övningsköra. Sedan satte jag och mamma oss och kikade på handbolls tränig, Angelica ropar en fråga i stilen med ; Frida, du är bra sugen på att ställa dig i mål nu va?
Hade jag fått så hade jag sprungit och ställt mig där på en gång! Ibland så fattar jag inte varför jag inte fortsatte, typiskt tonåringar att göra dumma beslut.
Sedan var det match och en tyst minut innan, så himla sorligt när man ser hela Hällbo laget titta ner i backen och hålla om varandra. Det fick mig att tänkta på våran tysta minut som vi hade för ca 7 år sedan, det slutade med att vi vann med 13-0.

Nu ska jag göra situps och sedan läsa lite innan jag ska somna till en film, som vanligt. Allt är som vanligt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0