ledigheter i Falun.

Måndag och en ny skolvecka, en ganska slapp skolvecka kommer det bli om jag får säga det sjäv. Fick idag reda på att dom ska sanera(?) på media så våra medialektioner är inställda. Det innebär att tis-ons är vi ledig, fick även ledigt på torsdag eftersom att vi kan jobba med historian hemma osv. Men på fredag har vi en lektion, 8-10 och sen hål i tre timmar innan idrotten börjar. Får se hur jag gör om jag är med på den, men vet aldrig med mig.
Som sagt en skön skolvecka kommer det här att bli och jag hoppas att jag kan göra klart allt plugg nu när jag har mycket tid.

Var också till doktorn idag i Gävle för att kolla på ett födelsemärke, inget problem med det skönt! Så eftersom att jag är ledig imorgon följde jag med pappa till Falun. Har redan hunnit springa efter Edwin på cykeln, spelat match, ätit och nu kikar vi på filmen Bilar. Gud vad jag tycker om min lillebror <3

Ska ta och plugga lite körkort senare och kanske till och med följa med pappa till hallen, längesen jag var där nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0