O - I d w l y l t

Den här låten hadlar om en kille som saknar en flicka eftersom hon har åkt iväg. Och gan tycker om henne väldigt mycket och han vill inte mista henne.

Låten betyder mycket för mig för jag har haft det lite tufft nu i slutändan och varit väldigt konstig.
Men sedan träffade jag en underbar tjej som jag pratar med väldigt ofta nu.
Jag hörde den här låten en dag när jag var påväg till min stuga, när jag hörde den tänkte jag på henne väldigt mycket och kom på att jag saknade henne väldigt mycket..
Låter är väldigt lugnande, den får mig att slappna av och glöma allt skit som hänt och gör så jag tänker på henne.

 

- Det är inte mina ord. Men jag hörde låten ännu en gång så hittade jag den här texten som jag lagt undan. Vilket minne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0